خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پروژه‌های پایش آب شهرستان مشهد در حال اجراست - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 20:53
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: پروژه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای پایش آب شهرستان تعریف شده که هم اکنون در حال اجرا هستند.
شهرستان،آب،مشهد،قرارگاه،روز،پايش،داوري،معاون،رصد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری در نشست قرارگاه پایش آب شهرستان مشهد اظهارداشت:قرارگاه پایش آب شهرستان به صورت هر دو هفته یک بار برگزار می‌شود و هدف اصلی آن مدیریت مستمر وضعیت آب شهرستان است تا دچار غافلگیری نشویم.
وی با اشاره به اینکه در قرارگاه فوق ضمن «رصد لحظه‌ای وضعیت آب شهرستان» موانع را برطرف می‌کنیم، افزود: پروژه‌هایی به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای حوزه آب شهرستان مشهد مقدس تعریف شده‌اند.
بر این اساس؛ به طور مدام پروژه‌ها را رصد می‌کنیم تا نقصی به آن‌ها وارد نشود.
داوری با بیان اینکه منابع آبی و نزولات محدود است، تاکیدکرد: در این قرارگاه، نوع مصرف آب را مدیریت و با موضوع انشعابات و چاه‌های غیر مجاز برخورد می‌کنیم.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با اشاره به ضرورت بهینه‌سازی مصرف آب و جلوگیری از هدر رفتن آن بر انجام صرفه‌جویی توسط مردم تاکید کرد.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف پیرامون پایش آب شهرستان صورت گرفته است، عنوان کرد: نواقص پروژه‌ها را در بخش‌هایی که دچار اشکال بود، برطرف کردیم.
بر این اساس؛ اقدامات ایجابی هم انجام شده است و دستورات قضایی با حضور معاون دادستان صادر شد.
داوری همچنین در ابتدای این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: دنیا علی‌رغم اینکه باطل بودن رژیم منفور و جنایتکار صهیونیستی را می‌داند اما در برابر جنایات این رژیم کودک‌کش سکوت کرده و موضع موثر نمی‌گیرد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد ابراز کرد: همانگونه که روز به روز عظمت نهضت عاشورای حسینی بیشتر و بیشتر شد، مقاومت نیز روز به روز پویاتر و قوی‌تر خواهد شد.
انتهای پیام/282/.