خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 08 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حماس:حمله به یمن و دیگر مناطق در ادامه عربده‌کشی اسرائیل است - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 21:52
جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که تجاوزات به یمن، سوریه، و لبنان در ادامه عربده کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار دارد.
يمن،صهيونيستي،رژيم،حماس،جنبش

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه ای با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به یمن، سوریه و ادامه جنایات علیه ملت لبنان تاکید کرد که این تجاوزات در ادامه عربده‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار دارد.
حماس افزود: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یمن برادر و هدف قرار دادن تاسیسات شهری در بندر الحدیده و نیز تجاوز صبح امروز این رژیم به سوریه، تشدید تنش خطرناک از سوی اشغالگران متجاوز است.
این جنبش خاطر نشان کرد ما بر همبستگی کامل خود با مردم برادر، یمن و برادرانمان در جنبش انصارالله در برابر تجاوز صهیونیستی آمریکایی تاکید و از موضع اصیل آنها در ادامه پشتیبانی و حمایت از فلسطین تقدیر می کنیم.
حماس تاکید کرد دشمن هرگز قادر نیست به اراده و روحیه مردم فلسطین و دیگر ملتهای منطقه ما خدشه ای وارد کند و هرگز نمی تواند اراده مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و عراق را درهم بشکند.
انتهای پیام/