خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون حسن نصرالله مایه بیداری گسترده در جهان‌می شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 22:18
ارومیه-آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، حجت الاسلام عسگر دیرباز و محمدحسین بیاتی نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سیدمقاومت، حسن نصرالله را تسلیت گفتند.
شهادت،نصرالله،مقاومت،حسن،تسليت،جبهه

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی، حجت الاسلام عسگر دیرباز و محمدحسین بیاتی نمایندگان مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سیدمقاومت، حسن نصرالله را تسلیت گفتند.
در بخشی از این پیام آمده است: رژیم تروریست صهیونیستی دیگر بار با وقاحت تمام مرتکب جنایتی غیر قابل بخشش شد و یکی دیگر از مجاهدان فی سبیل الله جبهه مقاومت حجت‌الاسلام حاج سید حسن نصرالله را به شهادت رساند.
در ادامه این پیام آمده است، شهادت «سید حسن نصرالله» اگرچه فقدانی بزرگ برای جهان اسلام و محور مقاومت خواهد بود اما انشاءالله خون پاکش مایه بیداری گسترده در جهان می‌شود.
اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت آشکار شهادت این رهبر غیور و مجاهد نستوه را تسلیت گفته و نابودی صهیونیسم و استمرار جبهه مقاومت را از خداوند متعال خواستاریم.