خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اختصاص ۲۵ درصد تسهیلات به حوزه‌های تولیدی و اشتغال تعاونی‌ها

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 22:47
شیراز- استاندار فارس از اختصاص ۲۵درصد تسهیلات ابلاغی به حوزه‌های تولیدی و اشتغال تعاونی‌ها خبر داد و گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی تعاون بامعرفی نماینده‌ هر دستگاه در دستور کار گیرد.
تشكيل،توليدي،ارائه،ايجاد،ايمانيه،احيا،تعاون،استاندار،تعاوني، ...

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه عصر یکشنبه ضمن تسلیت شهادت پرچمدار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله رضوان الله، گفت: سید عزیز مقاومت قطعاً تأثیر بزرگی در تاریخ اسلام گذاشته است و با اهدا خون پاک خود و یارانش اختلاف بین مسلمانان را به حداقل رساند؛ این شهید با درسی که از مکتب حسین علیه السلام گرفته بود جان خود و همراهانش را فدا کرد تا شیعه و سنی، متحد و در کنار هم علیه خبیث‌ترین و ناپاک‌ترین موجودات جهان به مبارزه بپردازند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد شغل مشکلات و معضلات اجتماعی را به شدت کاهش می‌دهد بر ضرورت ایجاد شغل متناسب با تحصیل و توانمندی افراد تاکید کرد و ادامه داد: شورای توسعه تعاون شهرستان‌ها به ریاست فرماندار به صورت فصلی برگزار و گزارش عملکرد آن نیز ارائه شود؛ این مهم یکی از معیارهای ارزیابی فرمانداران خواهد بود.
استاندار فارس از اختصاص ۲۵ درصد تسهیلات ابلاغی به حوزه‌های تولیدی و اشتغال تعاونی‌ها خبر داد و افزود: تشکیل کمیته‌های تخصصی تعاون با معرفی نماینده هر دستگاه در دستور کار قرار گیرد.
ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به غیر فعال شدن برخی از تعاونی‌های تولیدی نیز گفت: پیشنهادهای عملیاتی برای احیا مجدد این تعاونی‌ها ارائه شود.
وی افزود: چگونگی احیا بنگاه‌های راکد اقتصادی استان را به وسیله تشکیل تعاونی‌ها بررسی و در این زمینه نیز پیشنهاد ارائه دهید.
استاندار فارس در پایان با اشاره به تشکیل تعاونی مصرف ادارات، خواستار ایجاد و تشکیل تعاونی تولیدی سازمان‌ها شد و تحقق این موضوع را در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ دانست.