خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ردپای آمریکا در شهادت سیدحسن نصرالله به خوبی پیدا است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 22:52
رباط کریم- یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سیدحسن نصرالله به‌راحتی در دسترس نبود و بی‌شک ردپای آمریکا در این ماجرا پیدا است.
لبنان،نصرالله،شهادت،حسن،رژيم،آمريكا،سيدحسن

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قشقاوی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی با بیان این که رژیم صهیونیستی با کمک دستگاه امنیتی، تکنولوژی و سلاح آمریکایی سید حسن نصرالله را به شهادت رساند، گفت: سیدحسن نصرالله به‌راحتی در دسترس نبود و بی‌شک ردپای آمریکا در این ماجرا پیدا است، نتانیاهو با حضور در آمریکا برای شهادت سید حسن نصرالله از رئیس‌جمهور این کشور اجازه گرفت.
وی تشکیلات حزب‌الله لبنان را بسیار بزرگ و قوی دانست و گفت: حزب الله دارای امکانات ویژه تجاری و اقتصادی در سراسر جهان است، حزب‌الله لبنان بزرگترین خیریه لبنان را دارا است و به فقرا کمک‌های شایانی کرده است و این راه را ادامه می‌دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامیاظهار کرد: حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی از حزب‌الله لبنان و محور مقاومت تداوم خواهد داشت و در این مسیر باید از ظرفیت جوانان و نخبگان در کشور در برابر سلاح‌ها و تکنولوژی غرب و آمریکا بهترین بهره را ببریم.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند سلاح‌های آمریکایی بقا نامشروع آن‌ها را تثبیت خواهد کرد که محور مقاومت به‌زودی این رژیم را از روی زمین محو خواهد کرد.