خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یمن: قادر به ادب کردن رژیم صهیونیستی هستیم

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 23:24
شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده اعلام کرد: نیرو‌های مسلح یمنی قادر به ادب کردن این رژیم هستند.
يمن،رژيم،تاكيد،اسرائيل،سياسي،غيرنظامي،تاسيسات،دشمن،صهيونيستي

شورای عالی سیاسی یمن تعرض وحشیانه اسرائیل به استان الحدیده و هدف گرفتن دوباره تاسیسات غیرنظامی آن را محکوم کرد و اظهار داشت: این حمله دشمن و بمباران نیروگاه برق با هدف دوچندان کردن درد و رنج مردم یمن انجام می‌شود.
این شورا با تاکید بر اینکه موضع یمن در پشتیبانی و یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین برپایه اصول دینی و ایمانی است و متوقف نخواهد شد، تصریح کرد: تعرضات اسرائیل تنها موجب افزایش اصرار و اراده مردم یمن در تداوم پشتیبانی از مردم فلسطین و دفاع از خویش خواهد شد.
شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: نیرو‌های مسلح یمن به کمک خداوند قادر به ادب کردن دشمن اسرائیلی است.
دفتر سیاسی انصارالله یمن هم ضمن محکوم کردن این تعرض صهیونیستی-آمریکایی به تاسیسات غیرنظامی و خدمات‌رسانی در شهر الحدیده، تاکید کرد: این حمله اسرائیل نقض آشکار حاکمیت یمن و زیر پای گذاشتن قوانین و پیمان‌های بین‌المللی است.
انصارالله با بیان اینکه تعرضات اسرائیل به یمن جدای از تشدید تنش خطرناک این رژیم علیه لبنان، فلسطین و محور مقاومت نیست، تاکید کرد: ضربه زدن به تاسیسات غیرنظامی و خدمات‌رسانی در الحدیده گواهی بر سردرگمی و ضعف رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
دفتر سیاسی انصارالله در پایان بر تداوم نبرد فتح موعود و جهاد مقدس علیه دشمن اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی تاکید کرد.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ساعتی پیش خبر داد که جنگنده‌های این رژیم حملاتی را علیه یمن انجام داده‌اند.
برخی منابع خبری نیز اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مخازن نفت در بندر رأس عیسی و بندر الجدیده در دریای سرخ در غرب یمن را هدف قرار داده‌اند.
منبع: فارس