خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه سید حسن نصرالله همیشه زنده خواهد بود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 08 مهر 1403 - 23:58
بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه شهیدان همیشه زنده می‌ماند، گفت: راه سید حسن نصرالله همیشه زنده خواهد بود.
سيد،شهيد،نصرالله،شهادت،مقاومت،زنده،حسن،الله،ابراهيمي،مكتب

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی یکشنبه شب در اجتماع مردم توکهور و هشتبندی، شهید سید حسن نصرالله را شخصیتی شجاع و مبارزی انقلابی دانست و اظهار کرد: در این ایام سوگوار موردی هستیم که مامن و تکیه‌گاه مظلومان بود و این روزها دل تمام آزادگان راستین آزرده است‌.
وی با بیان اینکه شهادت پایان راه مردان خدا نیست، گفت: شهادت سید حسن نصرالله، شهادت عزت و سربلندی و شهادت مروت و جوانمردی است‌.
آیت الله ابراهیمی رژیم صهیونیستی ناقض تمام آزادی‌ها و حقوق انسانی در منطقه خواند و تاکید کرد: ملت ایران مانند همیشه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند و محکم در کنار حزب الله و مقاومت ایستاده‌اند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما به‌عنوان مدافعان صلح و امنیت، این عمل ننگین تروریستی اسرائیل کودک کش را محکوم می‌کنیم و از مجامع بین المللی، کشورهای اسلامی، مردم مسلمان جهان خصوصاً جریان‌های مقاومت، خواستار مجازاتی سنگین برای این لکه ننگ بشریت و غده سرطانی غرب آسیا، رژیم سفاک اسرائیل هستیم.
وی نابودی اسرائیل را حتمی دانست و تاکید کرد: همانگونه که مکتب سیدالشهدا علیه‌السلام برای همیشه در تاریخ جاودانه شده است مکتب سید مقاومت و مکتب شهید نصرالله نیز برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط و مایه رویش‌های جدید در محور مقاومت خواهد شد.
آیت الله ابراهیمی تصریح‌کرد: مردم بدانند که سید حسن نصرالله زنده است و هرگز نمی‌میرد و از همین جهت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید سید عباس موسوی زنده هستند راه آن‌ها به واسطه زنده بودن‌شان ادامه پیدا کرد و راه شهید سید حسن نصرالله ادامه دار و زنده خواهد بود.