خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دربی جنجالی اتلتیکو و رئال برنده نداشت

مشرق | ورزشی | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 01:06
دیدار جنجالی تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
رئال،مادريد،بازيكنان،دقيقه،گل،سيمئونه،اتلتيكو،تساوي،موفق،پايان

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو با قضاوت متئو بوسکتس فرر برگزار شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دویست‌وسی‌ویکمین شهرآورد مادرید در حالی برگزار شد که رئال هر ۵ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را با پیروزی به پایان رسانده بود و در مقابل اتلتیکو مادرید نیز فرم نسبتاً خوبی داشت.
تیم دیگو سیمئونه تاکنون در لالیگا شکست نخورده و همچنین موفق شده بود ۳ پیروزی از چهار تقابل قبلی خانگی، مقابل رئال کسب کند.
سرانجام رئال مادرید موفق شد در دقیقه ۶۴ گل اول را به ثمر برساند، مودریچ روی ضربه ایستگاهی توپ ر ابه وینیسیوس رساند و ارسال این بازیکن برزیلی در محوطه جریمه به ادر میلیتائو هموطنش رسید، در ادامه مدافع رئال موفق شد با یک ضربه روی پا پرقدرت دروازه اوبلاک را باز کند.
بعد از این گل جو ورزشگاه بر علیه بازیکنان رئال شد و هوادران اتلتیکو شروع به پرتاب اشیاء مختلف به سمت بازیکنان رئال کردند، در نهایت داور، بازی را متوقف کرد و بازیکنان دو تیم به رختکن رفتند.
دیگو سیمئونه و بازیکنان اتلتیکو سعی کردند با صحبت کردن با تماشاگران کمی آن‌ها را آرام کنند که فایده‌ای نداشت.
سرانجام پس از ۱۵ دقیقه توقف بازی از سر گرفته شد.
این پایان کار نبود و سرانجام فشا حملات میزبان در دقیقه ۶+۹۰ با تعویض‌های طلایی سیمئونه جواب داد، پاس در عمق تماشایی خاوی گالان پشت مدافعین رئال به آنخل کوره آ رسبد و این بازیکن توانست با چاشنی شانس بعد از عبور از کورتوا گل تساوی را به ثمر برساند.
این گل ابتدا توسط کمک داور به دلیل آفساید مردود اعلام شد اما بعد از بازبینی توسط VAR مورد تایید قرار گرفت.
با این نتیجه رئال مادرید ۱۸ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل اتلتیکومادرید با ۱۶ امتیاز در رتبه سوم ایستاد.
این تساوی بیشتر به نفع بارسلونا شد که با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.