خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر تدوین شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 08:41
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: باید در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی تدوین و تعامل مؤثر با تمام ارکان اطلاع‌رسانی برقرار شود.
استان،شوراي،رساني،اطلاع،دولت،مجازي،بوشهر،فضاي،اجرايي،نصرالله ...

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی استان بوشهر با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: سید حسن نصرالله در طول عمر خویش سرافراز و استوار زندگی کرد و شجاعانه و دلیرانه به شهادت رسید و دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی باید بدانند که این امت عزم خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) می‌گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در طول سال‌های اخیر همواره کارآمدسازی نظام رسانه‌ای دولت، اطلاع‌رسانی هنرمندانه و تبیین دستاوردها انقلاب اسلامی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولت‌ها بوده است و انتظار می‌رود در جهت تحقق مطالبات معظم له در دولت چهاردهم مجدانه پیگیری و عملی شود.
وی با اشاره به اینکه سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت از اهم وظایف شورای اطلاع‌رسانی و فضای مجازی است، افزود: باید در شورای اطلاع رسانی استان بوشهر نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی تدوین شود و تعامل مؤثر با تمام ارکان اطلاع‌رسانی درون و بیرون مجموعه دولت مورد توجه قرار گیرد.
آسیب شناسی از مسائل استان
پورات گفت: همچنین ارتباط مستمر با رسانه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی، انجمن‌ها، استادان، پیشکسوتان و خبرگان عرصه ارتباطات و رسانه، تلاش برای شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی نوین و ارتقا فعالیت شورای اطلاع رسانی استان به صورت ویژه عملیاتی و اجرایی شود.
وی عنوان کرد: در بحث وفاق ملی و امید افزایی در بین مردم و انعکاس خدمات دولت به نحو مطلوب در رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها باید دستگاه‌های اجرایی استان به نحو شایسته‌ای اقدامات خود با شیوه‌های نوین رسانه‌ای به جامعه منعکس کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه باید جلسات شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی استان به صورت منظم برگزار شود تصریح کرد: در همین راستا باید آسیب شناسی از مسائل استان توسط کمیته‌های زیر مجموعه شورا انجام شود و در جلسات به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.
پورات بیان کرد: در نشست شورای اطلاع رسانی آینده مدیران دستگاه‌های اجرایی استان دعوت شوند و به اعضای شورا گزارش‌های لازم در زمینه اقدامات انجام شده در حوزه شورای اطلاع رسانی و فضای مجازی تشریح کنند.