خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نمایشگاه "یاد یاران" در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 09:52
مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس "یاد یاران" در شهر مقدس قم به کار خود پایان داد.
دفاع،مقدس،نمايشگاه،قم،ياد،معراج،ياران،شهدا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس "یاد یاران" با برگزاری چهارمین یادواره شهدای شهرداری قم برگزار شد و این نمایشگاه به کار خود پایان داد.
این مراسم با حضور مسئولان سپاه استان، مدیران شهرداری و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، یاد و خاطره 7 شهید شهرداری قم گرامی داشته شد.
همچنین در این مراسم از سردیس 5 نفر از شهدای دفاع مقدس رونمایی شد.
نمایشگاه "یاد یاران" امسال با عنوان از "محراب تا معراج" از سی و یکم شهریور در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برپا شده بود و با غرفه‌های هوش مصنوعی، کتاب، ابزار و ادوات نظامی، نقاشی کودکان، مشاوره، ایستگاه صلواتی، شهدا و ایثارگران شهروندان بود.
نمایشگاه یاد یاران با شعار محوری "محراب تا معراج" یعنی مسجد تا معراج شهدا طراحی و برپا شد و نگاه ویژه و هدف اصلی آن جنگ دیروز و جنگ امروز، با پرداختن به افتخارات و اقتدار نظامیان و مردم ایران در زمان دفاع مقدس از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.
در این نمایشگاه به موضوعات متعدد مربوط به جنگ جدید، شناختی و تغییر باور و اراده‌ها پرداخته شده‌ و بر همین اساس به مباحثی که تحت عنوان افتخارات لشکر 17 علی‌بن ابیطالب(ع) قم در زمان دفاع مقدس، مرزبانی، دفاع از حرم و افتخارآفرینی به آن پرداخته شد.
انتهای پیام/