خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دمای هوا در خراسان جنوبی افزایش می یابد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 09:58
بیرجند-کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: تا پایان هفته دمای هوا در خراسان جنوبی به طور نسبی افزایش می یابد و گرمتر می شود.
خراسان،درجه،جنوبي،ساعت

سمیه لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس خروجی مدل‌ها و نقشه‌ها تا پایان هفته جاری در خراسان جنوبی وضعیت جوی به صورت پایدار خواهد بود.
کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه پدیده غالب تا پایان هفته وزش باد و گرد و خاک پیش بینی شده است، اظهار کرد: از نظر دمایی نیز تا پایان این هفته شاهد افزایش نسبی دمای هوا و در واقع گرم‌تر شدن هوا خواهیم بود.
لطفی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه خراسان جنوبی زهان با ۶ درجه و گرم‌ترین نقطه خراسان جنوبی نیز دهسلم با ۳۵ درجه بوده است و دمای هوای بیرجند نیز در گرم‌ترین ساعات ۲۷ درجه و در سردترین ساعت ۱۴ درجه بوده است.
وی در مورد میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی گفت: بیشترین بارندگی مربوط به شهر گزیک با سه میلی متر بارندگی بوده است و میزان بارش‌ها در بیرجند نیز بسیار ناچیز گزارش شده است.