خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ترور فرماندهان ارشد حزب الله خللی در اراده مقاومت ایجاد نمی‌کند

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 11:41
بندرعباس- امام جمعه سیریک با بیان اینکه ترور فرماندهان ارشد حزب الله خللی در پیشرفت مقاومت ایجاد نمی‌کند، گفت: عمر غده سرطانی منطقه غرب آسیا یعنی اسرائیل رو به پایان است.
مقاومت،رژيم،فرماندهان،صهيونيستي،سالاري،والمسلمين،ارشد،سوريه، ...

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار کرد: تاریخ همیشه گواه بوده است که شهادت فرماندهان ارشد مقاومت از شهید سید عباس موسوی دبیر کل اسبق حزب الله تا شهیدان بزرگی مثل عماد مغنیه، فواد شکر و دیگر فرماندهان خللی در عملکرد و پیشرفت حزب الله ایجاد نکرده است.
وی افزود: مقاومت یک تفکر نابود نشدنی است که نه تنها در لبنان بلکه در فلسطین، عراق و سوریه و باقی کشورهای منطقه هم وجود دارد و در بزنگاه‌های سخت جنگی مقاومت مردم در برابر دشمن نجات دهنده آنها بوده است که نمود تحقق و اثربخشی مقاومت را در جنگ تمام عیار سوریه با داعش شاهد بودیم.
امام جمعه سیریک ادامه داد: غده سرطانی که در غرب آسیا خون مسلمانان را می مکد در حال دست و پا زدن و گرد خاک کردن است و به انتهای عمر خود رسیده است، رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با ایجاد درگیری در منطقه برای خود زمان بخرد اما کور خوانده و نیروهای مقاومت فرصت نفس کشیدن به او را نخواهند داد.
حجت الاسلام والمسلمین سالاری بیان کرد: به یاری خدا سخت‌ترین پاسخ و سخت‌ترین انتقام از سوی نیروی‌های مقاومت اسلامی به رژیم صهیونیستی داده خواهد شد و خون شهید حسن نصرالله و فرماندهان ارشد مقاومت روی زمین نخواهد ماند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و از جامعه جهانی نیز درخواست داریم که در برابر جنایت‌های رژیم سکوت نکرده و مقابل آن بایستند.