خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ما در تلۀ جنگ نیستیم/ سخنان دیپلماتیک تحویل مردم ندهیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 11:52
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه ما تله ای به نام تلۀ جنگ نداریم تأکید کرد که سخنان دیپلماتیک و بی مصرف در برابر جنایات رژیم اسرائیل دشمن را گستاخ تر می کند.
عمليات،اسرائيل،دشمن،جنايات،جهاد،مقابله،رژيم،ديپلماتيك،سپاه،ف ...

سرهنگ محمد برامکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به جایگاه والای جهاد در مکتب اسلام، گفت: جهاد بر هر مسلمانی واجب و تکلیف است.
او با بیان اینکه جهاد در جنگ‌های سخت، نیمه‌ترکیبی، ترکیبی، نرم و جهاد تبیین انجام شده‌است، اضافه کرد: در یک اقدام انقلابی باید از سخنان دیپلماتیک و بی‌مصرف در برابر جنایات رژیم اسرائیل بکاهیم.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با تأکید به اینکه دولت، مسئولان و دستگاه سیاست خارجی باید مردم را دلگرم کنند، ادامه داد: ما تله‌ای به‌نام تلۀ جنگ نداریم و این یک مبارزه است.
برامکی با اشاره به فرمودۀ رهبر انقلاب که دشمن می‌داند اگر یکی بزند 10بار می‌خورد، یادآور شد: اسرائیل می‌داند که در تلۀ جنگ نباید گرفتار شود، اما غلطی را مرتکب شده‌است.
او اذعان کرد: اگر مقابله با رژیم اسرائیل انجام نشود دشمن گستاخ‌تر و جری‌تر می‌شود، زیرا این دشمن منتظر اقدام طرف مقابل است و اگر بداند با سدی محکم روبه‌رو شده‌است به‌طور قطعی کناره‌گیری می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به عملیات مقابله با شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل جنایتکار تا مدت‌ها پس از این عملیات عقب‌نشینی کردند.
برامکی با بیان عملیات وعدۀ صادق توضیح داد: دشمن پس از این عملیات می‌گفت که مقابله حق شما است، اما التماس می‌کرد که این عملیات را با شدت کمتری انجام دهید و از فناوری موشکی و پهپادی کمتر استفاده کنید.
او با اذعان به اینکه دست‌روی‌دست گذاشتن در برابر جنایات رژیم اسرائیل مواضع دشمن را تندتر می‌کند، ادامه داد: مقابله باید در سطح بسیار بالایی به‌دلیل آمادگی و روحیۀ سلحشوری ایران انجام شود.
فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با تأکید به اینکه نمی‌توان شیر غران، غیرتمند، بزرگ و سرنوشت‌ساز را در قفسی محبوس کرد و سخنان دیپلماتیک را تحویل مردم داد، عنوان کرد: درخواست و رضایتمندی مردم حذف رژیم صهیونیستی از منطقه است.
برامکی با اعلام تأکید مردم بر ضرورت پاسخ دندان‌شکن نیروهای مسلح به جنایات اسرائیل، عنوان کرد: رئیس‌جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید در عملیات وعدۀ صادق وسط صحنه بودند و تلفیق مبارک و قدرتمندی را بین دیپلماتیک و میدان انجام دادند.
او متذّکر شد: اگر ما در برابر جنایات دشمنان کوتاهی کنیم قله‌های ما را یکی پس از دیگری خواهند زد.
انتهای پیام/ 644