خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مزایده ۲ هزار غرفه در بیش از ۳۰۰ بازار میوه و تره بار شهرداری

مهر | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 11:52
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از مزایده ۲ هزار غرفه در بیش از ۳۰۰ بازار میوه و تره بار شهرداری تهران طی امروز خبر داد.
مزايده،سازمان،ميوه،تره،ميادين،مديريت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به شروع بزرگترین مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در سال ۱۴۰۳ از امروز ۹ مهر گفت: در این مزایده قرار است آگهی بهره‌برداری نزدیک به ۲ هزار غرفه در بیش از ۳۰۰ بازار میوه و تره بار شهرداری تهران روی پرتال سازمان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بعد از انتشار آگهی این مزایده تأمین کنندگان، بهره‌برداران و کشاورزان می‌توانند ثبت نام و پیشنهاد خود را ارائه داده تا وارد فرایند عرضه بدون واسطه شوند، افزود: این مزایده در قالب کاربری‌های میوه و فرنگی، پروتئینی خرده فروشی، پروتئینی عمده فروشی، بازرگانی، دام زنده و حق بهره‌برداری پارکینگ‌ها ارائه می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: شروع بزرگترین مزایده سازمان مدیریت میادین از امروز ۹ مهرماه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این مزایده بزرگ نیز همچون سنوات گذشته به صورت شفاف برگزار می‌شود تا تولیدکنندگان و توزیع کنندگان واقعی حضور پیدا کنند و در نهایت بتوانیم خدمات‌رسانی شایسته‌ای را به شهروندان تهرانی داشته باشیم.
بختیاری‌زاده در پایان یادآور شد: علاقه مندان به مدت ۱۰ روز می‌توانند از طریق سایت سازمان به نشانی mayadin.tehran.ir و سامانه مزایده الکترونیک به نشانی: mayadinonline.tehran.ir در این مزایده بزرگ شرکت کنند.