خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جوانی جمعیت در فارس

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 12:01
شیراز-رئیس سازمان بازرسی استان فارس از پرداخت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان با پیگیری های آن سازمان خبر داد.
بازرسي،قانون،راستاي،تسهيلات،فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم اکرمی با اشاره به اینکه این قانون در راستای اجرای سیاست‌های کلی جمعیت و خانواده و سیاست‌های برنامه ششم توسعه و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و نقشه مهندسی فرهنگی کشوراست، گفت: بر اساس این قانون تکالیفی برای دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی کل کشور تعیین شده است.
وی ادامه داد: بر این اساس همه ابزارهای نظارتی بازرسی برای اجرای بهتر آن به کار گرفته شده تا در صورت انحراف دستگاه‌ها از قانون مذکور، بتوان از بعد نظارتی ورود جدی و موثرتری داشت.
اکرمی افزود: با انجام بازرسی موردی در خصوص بررسی علت تأخیر در پرداخت تسهیلات ازدواج در برخی بانک‌های استان فارس و در راستای پیگیری قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با بررسی علت تأخیر در پرداخت تسهیلات مذکور، پیشنهادات لازم نیز ارائه شد.
رئیس سازمان بازرسی استان فارس گفت: در راستای اجرای پیشنهادات بازرسی کل استان فارس ۵ هزار و ۱۰۰ پرونده بررسی و مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به مشمولان تسهیلات پرداخت شد.