خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرمانده ناوگروه هندوستان: دنبال تحکیم روابط با ایران هستیم

تسنیم | سیاسی، استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 13:52
فرمانده ناوگروه رزمی آموزشی و صلح و دوستی نیروی دریایی هندوستان یکی لز مهم ترین اهداف سفر این ناوگروه به بندرعباس را تحکیم روابط حسنه با ایران و تبادل تجربیات دوجانبه برشمرد.
دريايي،بندرعباس،نيروي،رزمي،هندوستان،ارتش،ايران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، ناخدایکم آنشول کیشور فرمانده ناوگروه رزمی آموزشی و صلح و دوستی نیروی دریایی هندوستان؛ در آیین استقبال و پهلوگیری از این ناوگروه در اسکله منطقه منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس اظهار داشت: تحکیم روابط حسنه و تبادل تجربیات از اهداف سفر ما به جمهوری اسلامی ایران است و بسیار خرسندیم که امروز در شهر زیبای بندرعباس، میهمان نیروی دریایی ارتش ایران هستیم.
ناخدایکم آنشول کیشور گفت: امیدوارم در طول مدت این حضور آموزشی در بندرعباس، شاهد تبادل تجربیات خوبی میان افسران و کارکنان جوانان دو نیروی دریایی ایران و هندوستان باشیم.
به گزارش تسنیم، از جمله برنامه‌های ناوگروه هندی در مدت 4 روز پهلوگیری در اسکله نیروی دریایی ارتش، دیدار با مقامات کشوری و لشکری در هرمزگان، جلسات دیپلماتیک بر عرشه ناوشکن های ایرانی و هندی، برگزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هندوستان و همچنین بازدید کارکنان ناوگروه از اماکن فرهنگی و تجاری شهر بندرعباس است.
در این پهلوگیری ناوگروه صلح و دوستی هندی به بندرعباس، شاهد تمرین مشترک رزمی دریایی با حضور شناورهای رزمی نیروی دریایی ارتش و شناورهای رزمی هندوستان، در شمال تنگه هرمز و خلیج فارس خواهیم بود.
انتهای پیام/864/.