خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمریکا حمایت از اسرائیل تجاوزگر را متوقف کند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 13:52
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنندج گفت: آمریکا حمایت از اسرائیل تجاوزگر را متوقف و به نسل کشی مسلمانان پایان دهند.
اسلامي،جبهه،مقاومت،رژيم،آمريكا،جنايات،مسلمانان،محكوم،انقلاب، ...

حجت‌الاسلام فرشاد بهرام‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج حمله رژیم غاصب، موقت و صهیونستی علیه تمام مسلمانان به ویژه جبهه مقاومت و ترور شهید نصرالله را محکوم کرد و اظهار داشت: این جنایات تروریستی با حمایت و تجهیزات آمریکا صورت گرفت که همه ما آن را محکوم می‌کنیم.
وی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و قبل‌تر که شاهد فروپاشی شوری بودیم، انقلاب اسلامی با ایده و فکر نو و بر پایه وحدت، اسلام و مردم شکل گرفت و برای کرامت انسانی ارزش قائل شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان سنندج با بیان اینکه دفاع از مظلومان و مبارزه با ظلم سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: این رویکرد برای رژیم صهیونیستی گران تمام شده و آنها چشم دیدن مسلمانان را ندارند.
اگر تاریخ 210 ساله ایران عزیز را مشاهده کنیم سرشار از جنگ‌ها، رویدادها و موفقیت‌های بزرگی است که همواره سلطه‌گران چشم طمع به کشورمان داشته‌اند.
بهرام‌آبادی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: باید امت اسلامی و دولت‌های عربی و مسلمانان به مسؤلیت خود عمل کنند و قاطعانه در برابر حملات وحشیانه اسرائیل بایستند و از آمریکا و دولت‌های مدعی غربی و سازمان‌های بین‌المللی یکصدا بخواهند که حمایت از اسرائیل تجاوزگر را متوقف و به نسل‌کشی مسلمانان پایان دهند.
قدرت جبهه مقاومت روز به روز افزوده می‌شود
علی اصغر حسینی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن تسلیت شهادت مجاهد نستوه شهید حسن نصرالله، شهادت این فرمانده بزرگ را ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام دانست و اظهار کرد: همه ما این جنایات تروریستی را محکوم می‌کنیم.
وی بیان کرد: آمریکا پشت تمام جنایات رژیم صهیونیستی است و اگر رژیم صهیونی شکست بخورد هژمونی غرب و آمریکا از هم می‌پاشد، بنابراین آمریکا تمام حمایت خود را به کار گرفته تا اسرائیل غاصب شکست نخورد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت سرشار از شهدایی است که جبهه کفر و استکبار جهانی گمان می‌کردند با ترور و حذف آنان نسخه انقلاب و مقاومت پیچیده خواهد شد اما می‌بینیم که روز به روز به قدرت نظام اسلامی و جبهه مقاومت افزوده می‌شود.
انتهای پیام/481/