خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

‌مراسم بزرگداشت شهید سیدحسن نصرالله در بوشهر+تصاویر

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 13:53
مراسم بزرگداشت شهید سید مقاومت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و دیگر یاران شهیدش در مصلای جمعه بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر و مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
نصرالله،بوشهر،شهادت،سيد،حسن،اسرائيل،جمعه،رژيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اجتماع و خروش مردم بوشهر در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله ظهر امروز در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.
در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار و اقشار مختلف مردم بوشهر حضور داشتند شرکت‌کنندگان با شعار نصرالله نصرالله راهت ادامه دارد، سید حسن نصرالله شهادتت مبارک، عزا عزاست امروز روز عزا است امروز سید حسن نصرالله پیش خداست امروز، اسرائیل بی‌ریشه لنیان تسلیم نمی‌شه، مقاومت پیروزه اسرائیل نابوده، ما همه با هم هستیم یار ولایت هستیم، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس ضمن اعلام انزجار از رژیم تروریست صهیونیستی و حامی جنایتکارش آمریکا بر پاسخ قاطع به جنایت اخیر این رژیم غاصب تأکید کردند.
اجتماع‌کنندگان با سردادن شعار هیهات من‌الذله، نتانیاهو مرگت باد، ننگت باد و جمهوری اسلامی دشمن صهیونیسم است خشم و انزجار خود را از رژیم جنایتکار اسرائیل نشان دادند.
در این مراسم امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله یک شخصیت مجاهد بود اظهار داشت: شهادت در شأن و مقام سید حسن نصرالله بود و با شهادت مزد خدمات و جهاد خود را دریافت کرد.
حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی شهادت را معامله با خداوند متعال دانست و افزود: شهادت سیدحسن نصرالله پاداش سال‌ها جهاد این مجاهد والامقام است.
در ادامه در سوگ شهادت سیدحسن نصرالله مداحی و عزاداری شد.
انتهای پیام/190