خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهادت سید حسن نصرالله سبب تسریع در نابودی اسرائیل می شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 13:58
ساری-مشاور رییس شورای هیئات مذهبی کشور با تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این اقدام رژیم سقاک سبب تسریع در زوال و نابودی آن خواهد شد.
هيئات،مذهبي،منويات،زوال،دشمنان،جهاد،رهبري

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی باقری ظهر.
دوشنبه در جمع مسؤولان شورای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان با تسلیت شهادت حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، افزود: این اقدام رژیم غاصب اسرائیل باعث تسریع در زوال ونابودی ظلم و باطل خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اگر کسانی بر عهد خود با خدا، امام و رهبری، شهیدان پایبند نباشند و به دشمن متوسل شوند، چنان سیلی خواهند خورد که صدها سال راه جبران نداشته باشند، افزود: ما باتوجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب نباید کاری بکنیم که پرچم کفر و استکبار در سرزمین اسلام به اهتزاز در بیاید.
رئیس شورای هیئات مذهبی مازندران تاکید کرد: هیئات مذهبی در وسط میدان با استعانت از حضرت حق، ائمه و منویات مقام رهبری در تحقق جهاد تبیین، جهاد خدمت، امیدآفرینی و مبارزه با مفسدان و دشمنان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و انشاالله با نصرت و وعده الهی، زوال و نابودی دشمنان حتمی و قطعی خواهد بود.