خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون شهید نصرالله نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل را تسریع ‌می‌کند

مهر | سیاسی | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 14:06
۱۲۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس تاکید کردند: خون پاک شهید حسن نصرالله و شهدای غزه، لبنان و شهدای مقاومت، باعث بیداری هرچه بیشتر مسلمانان و تسریع در نابودی رژیم اسرائیل می‌شود.
مقاومت،شهداي،عزيز،جنايتكار،نصرالله،لبنان،رژيم

به گزارش خبرگزاری مهر، ۱۲۰۰ نفر از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس در پیامی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله تاکید کردند: امیدواریم خون پاک شهید حسن نصرالله و شهدای عزیز غزه، لبنان و شهدای مقاومت باعث بیداری هرچه بیشتر مسلمانان شده و نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل را تسریع کند.
متن پیام به شرح زیر است:
سیدحسن نصرالله مجاهد بزرگ و عزیز محور مقاومت، اسطوره مبارزه با رژیم سفاک و جنایتکار اسرائیل که آرزویش شهادت در راه خدا بود اینک با افتخار به خیل شهدای عزیز پیوست و در جوار الهی آرام گرفت.
هرچند شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش غمی جانکاه برای مسلمین جهان خصوصاً مردم عزیز لبنان و فلسطین و جبهه مقاومت است، اما رسوا کننده ماهیت ددمنشانه رژیم صهیونیستی و حامیانش خواهد شد و عزمی راسخ برای مبارزه با اسرائیل جنایتکار ایجاد خواهد نمود.
ما جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به آقا امام زمان (ع)، مقام معظم رهبری، مردم شریف لبنان و مجاهدان جبهه مقاومت و همه مسلمانان و تمامی آزادی‌خواهان جهان، امیدواریم خون پاک شهید حسن نصرالله و شهدای عزیز غزه، لبنان و شهدای مقاومت باعث بیداری هرچه بیشتر مسلمانان شده و نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل را تسریع نماید.