خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کسب رتبه نخست اموال تملیکی هرمزگان با نظارت مستمر دستگاه قضایی

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 14:06
بندرعباس-رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: اموال تملیکی هرمزگان در زمینه عملکرد تعیین تکلیف کالاها و روش‌های فروش اموال منقول در مقایسه شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ رتبه اول کشور را کسب کرده است.
منقول،هرمزگان،اموال،تكليف

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی در خصوص ارزش پرونده‌های تعیین تکلیف شده اموال منقول عنوان کرد: بر حسب نوع اقدام در حوزه فروش، در مقایسه شش ماه اول سال ۱۴۰۳ ۱۴۰۰، استان هرمزگان ۵۱۵ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: هرمزگان با ۴۵ درصد از فروش اموال منقول کل کشور بالاترین میزان فروش استان‌ها، با ۱۴۲/۲۰۰ میلیارد ریال رتبه اول در بین استان‌های دیگر را کسب نموده است و همچنین با ۵۵ درصد از تعیین تکلیف اموال منقول کل کشور به تفکیک بالاترین میزان تعیین تکلیف استان‌ها با ۱۱۲,۰۹۴ میلیارد ریال رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.
در ادامه مجتبی قهرمانی بیان کرد: سهم تعیین تکلیف و فروش اموال منقول به تفکیک بالاترین میزان تعیین تکلیف استان‌ها، هدف پیش بینی شده از بین ۳۰ استان، هرمزگان ۵۰ درصد از کل کشور را به خود اختصاص داده است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان اشاره کرد، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ تنها استان‌های هرمزگان، چهارمحال و بختیاری و قم نسبت به فروش اموال منقول بیش از هدف پیش بینی شده اقدام کرده‌اند.