خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌های اجرایی با جدیت پیگیری شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:30
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیران باید از فرصت خدمت استفاده و تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام مربوط به هر دستگاه هر چه زودتر تکمیل شود و مردم از آن بهره ببرند.
پيگيري،تهاتر،كرمي،پيمانكاران،فرصت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرمی امروز در جلسه مولدسازی دارایی‌های دولت اظهار کرد: دولت شرایط خوبی را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام فراهم کرده که باید از این فرصت به بهترین نحو بهره برد.
وی افزود: بحث مولدسازی و تبدیل بهینه امکانات و فضاهای در اختیار را خود مدیران باید پیگیری کنند و از فرصت تهاتر با پیمانکاران استفاده کنند.
کرمی گفت: تهاتر با پیمانکاران موجب می‌شود کارها زودتر تمام شود و مردم هم از طرح‌های در دست اجرا بهره‌مند شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مثلاً در برخی ادارات و سازمان‌ها، ساختمان‌ها با توجه به موقعیت مکانی که دارند، دارای ارزش افزوده بالایی است که می‌توان با فروش آن در نقاط دیگر شهر چندین پروژه ساخت و مشکلات مردم را حل کرد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌ها بایستی پیگیری لازم را داشته باشند و چنانچه دستگاهی با مشکل و یا مانعی مواجه است، اعلام کنند تا پیگیری و مشکلات مطرح شده در اسرع وقت حل شود.