خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

درخواست آیت‌الله الموسوی برای کمک عراق به مقاومت لبنان - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:30
آیت الله سید یاسین الموسوی امام جمعه بغداد در پیامی همه ملت و دولت عراق را به کمک همه جانبه به ملت و مقاومت لبنان دعوت کرد.
سيد،آيت،الله،جمله،توجه،مكلفان،تسنيم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،در پیام آیت الله سید یاسین الموسوی آمده است: با توجه به آنچه در لبنان بر اثر تجاوزات آمریکا و اسرائیل از جمله ویرانی روستاها، کشتار مردم و آوارگی مردم در حال رخ دادن است و در پیروی از دستورات مرجعیت اعلا حضرت آیت الله العظمی سید علی الحسینی سیستانی (دام ظله) بر همه مکلفان وجوب کفایی است تا در ارائه هرگونه مساعدت مادی و معنوی و از جمله فعالیت در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی و هر کس در هر جایگاهی که دارد، کوتاهی نکند تا نصرت الهی که خداوند متعال به ما وعده داده است، محقق شود.
وی افزود قوای سه گانه عراق و تمام ادارات بدون استثناء نیز باید بر اساس موقعیت و با توجه به توانمندی‌های خود، تمام حمایت‌های سیاسی، نظامی، امنیتی، مالی، رسانه‌ای و سایر پشتیبانی‌های مورد نیاز خود را در راستای کمک به پیشبرد این نبرد تقدیم کنند.
انتهای پیام/