خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در تهران

مهر | اجتماعی و حوادث | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:41
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند خبر داد.
شركت،ساماندهي،شهر،اقدامات،مشاغل،صنايع،بيگي،اشاره،سروري،تكالي ...

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سروری‌، نایب رئیس شورای شهر تهران با حضور در شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر آخرین اقدامات انجام شده و نحوه اجرای مأموریت‌های این شرکت نظارت کرد.
در ابتدای این نشست سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های شرکت ارائه داد و با تشریح وظایف و فعالیت‌های انجام شده در شرکت، چالش‌ها و معضلات پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.
بیگی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی دست فروشی در سطح مناطق نیز بیان کرد: مدیریت این امر نیازمند طرح کارشناسی شده و مستمر است که با حمایت و همراهی دستگاه‌های مختلف به ویژه شورای اسلامی شهر محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در ادامه با اشاره به اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به عنوان مأموریت اصلی شرکت ساماندهی افزود: از ابتدای تأسیس شرکت تاکنون بیش از ۷۰ هزار رأی برای رفع مزاحمت‌های شغلی صادر شده است و به روز رسانی آخرین وضعیت کد نوسازی ۱۰ هزار پرونده بند ۲۰ کار ویژه شرکت در این حوزه است.
بیگی همچنین به شناسایی و ساماندهی کارواش‌ها سطح شهر به جهت رفع مشکلات آنها، و نیز رسیدگی به سد معبر نمایشگاه‌های اتومبیل در منطقه ۲ اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری و تخریب ۲۰۰ واحد غیرمجاز تفکیک پسماند در راستای امر رصد آسیب‌های اجتماعی نیز انجام شده و همچنین راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس نیز بخش دیگری از اقدامات شرکت ساماندهی بود است.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان با بیان این که تعداد نیروی انسانی در شرکت ساماندهی در مقایسه با تکالیف و شرح وظایف این شرکت کم است تاکید کرد: این مساله با افزایش بهره‌وری کارکنان جبران شده است تا حدی که طی سال گذشته سود خالص شرکت تا ۸ برابر افزایش و زیان انباشته نیز تا ۴۸ درصد کاهش داشته است.
در ادامه این نشست پرویز سروری ضمن بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ساماندهی در نظم بخشی به شهر عنوان کرد: عملکرد مطلوب شرکت ساماندهی در انجام تکالیف و برنامه‌های پیش بینی شده می‌تواند از آسیب به سیما و منظر شهری و بروز مشکلات بیشتر در شهر جلوگیری کند.
سروری در پایان ضمن بازدید از واحدهای مختلف شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در طبقات مختلف ساختمان شهید همدانی با کارکنان گفتگو و از اقدامات آنان تشکر کرد.