خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمک بیش از ۲۷ میلیارد تومانی مردم گلستان در جشن عاطفه‌ها

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:41
گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان مبلغ کمک جمع آوری شده در جشن عاطفه های امسال را ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود این رقم به ۳۰ میلیارد تومان برسد.
جشن،تومان،مبلغ،نيكو،امداد

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با فرا رسیدن مهر تحصیلی مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها روز چهارشنبه در مدرسه خیر اندیشان با حضور مدیران کمیته امداد، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.
وی از فعالیت ۳۲۰ پایگاه جشن نیکو کاری در نقاط مختلف استان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۶۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری برپا شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان مبلغ کمک جمع آوری شده در جشن عاطفه‌های امسال را ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ ۱۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکو کاری جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از محل برگزاری جشن عاطفه‌ها توسط مردم و خیران کمک جمع آوری شد، افزود: پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به ۳۰ میلیارد تومان برسد.
گفتنی است استان گلستان ۱۹ هزار دانش آموز، هزار و ۳۵۰ دانشجو و ۸۵ هزار خانوار تحت پوشش دارد.