خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲ هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق در قاین کشف شد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:41
1بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان قاین از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۲ هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.
مأموران،انتظامي،قائنات،فولادي،سرهنگ،مشكوك،خودروها

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۳ دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران در این خصوص۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.
سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.