خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خون شهدای حمله تروریستی به ضاحیه آرمان آزادی قدس را آبیاری کرد/ مقاومت مقتدرتر می‌شود

مشرق | سیاسی | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:52
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی با تسلیت شهادت سردار نیلفروشان، خون این شهید و دیگر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ضاحیه را موجب آبیاری درخت آرمان آزادی قدس دانست.
اسلامي،مقاومت،مجاهدت،مقدس،رژيم،پاسدار،جعلي،صفوي،امت،آرمان،قد ...

به گزارش مشرق، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی با انتشار پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در لبنان را تبریک و تسلیت گفت و نوشت: این فرمانده دلاور عمر پر برکت خود را در مسیر مجاهدت در راه خدا و خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی سپری نمود.
وی تاکید کرده است: مجاهدت ایشان در دوران دفاع مقدس و بعد از آن دوران درخشان فرماندهی در دافوس و معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سال‌ها حضور مؤثر و تعیین‌کننده در جبهه مقاومت و مسیر بالنده‌سازی مبارزه با دشمنان اسلام و امت اسلامی به ویژه رژیم جلاد و پلید صهیونیستی، کارنامه درخشان و الهام بخشی را از ایشان به یادگار گذاشته که در دفتر مقاومت اسلامی تا ابد خواهد درخشید.
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا در ادامه پیام خود آورده است: این شهید بزرگوار در کنار مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و ستیز با ظلم و اشغالگری در شرایطی که رژیم جعلی صهیونی با تحمل بیش از یک سال خفت و حقارت ناشی از شکست تاریخی در عملیات «طوفان‌الاقصی» و درماندگی برابر مقاومت مردم مقتدر غزه برای دستیابی به اهداف اهریمنی خود، گسترش جنگ و جنایت به جغرافیای لبنان و رویارویی با حزب‌الله سرافراز - به عنوان یکی از ارکان اصلی جبهه مقاومت و حمایت از فلسطین- را عملیاتی کرده بود، هدف کینه صهیونیستی و حمله تروریستی رژیم جعلی و نژادپرست قرار گرفت و با شهادت و خون مطهر خود آرمان مقدس آزادی قدس را آبیاری ساخت.
رحیم صفوی در پایان پیام خود نوشت: اینجانب به ارواح بلند این شهدای گرانقدر صلوات می فرستم و با تاکید بر اینکه درخت تنومند مقاومت با این خون‌های پاک مستحکم‌تر و مقتدرتر خواهد شد، از درگاه خدای بزرگ علو درجات شهیدان و ثبات قدم رزمندگان و مجاهدان مومن امت اسلامی در پیگیری آرمان مقدس آزادی قدس شریف را طلب می‌کنم.