خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سارقان کابل‌های برق شهر رشت دستگیر شدند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:52
رئیس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به دستگیری سارقان کابل های برق از معابر سطح شهرستان رشت گفت: سارقان 34 و 40 ساله هستند که به هفت فقره سرقت سیم های برق اعتراف کرده اند.
برق،سرقت،سارقان،پليس،تسنيم،حدادي،مشتركين،مجرمان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، یکی از مشکلات مربوط به صنعت برق، سرقت کابل‌هاست که توسط برخی افراد سودجو صورت می‌گیرد و موجب قطعی برق مشترکین و خسارت به تاسیسات می‌شود که نیاز است هزینه‌های گزافی را برای ترمیم مسیر سرقت شده در نظر گرفت تا مشترکین برق دار شوند.
پلیس نیز در این خصوص بر حسب گزارش‌های دریافتی و شکایت‌ها وارد عمل می‌شود و بعد سارقین کابل‌های برق را شناسایی و دستگیر می‌کند و سرقت کابل‌های برق طی چند سال گذشته به یکی از چالش‌های صنعت برق نیز تبدیل شده است.
سرهنگ علیرضا حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم یکی از اولویت‌‎های مجموعه انتظامی را ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه دانست و در این زمینه پلیس با مجرمان مماشات نمی‌کند.
وی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، گفت: طی چند هفته گذشته گزارش‌هایی مبنی بر سرقت کابل‌های برق از معابر سطح شهرستان رشت به پلیس گزارش شد که پرسنل انتظامی برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.
رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه سارقان بعد از مدت کوتاهی از ورود آگاهی به این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارقان 34 و 40ساله هستند که به هفت فقره سرقت سیم‌های برق اعتراف کرده اند.
به گفته حدادی، در جریان بررسی این پرونده یک دستگاه خودروی ریو نیز کشف و ضبط شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند.
انتهای پیام/