خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دشمن اهداف خود را از طریق افراد بی‌بصیرت دنبال می‌کند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:52
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نادانی و بی بصیرتی بزرگترین مصیبت در یک جامعه است، گفت: دشمن نیز اهداف خود را از طریق افراد بی بصیرت پیگیری می کند.
بصيرت،بيرجند،صهيونيست،ظلم،دشمن،خراسان،اميد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در گردهمایی علمای شیعه و سنی خراسان جنوبی که به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برگزار شد اظهار کرد: امروز دشمن از طریق افراد بی بصیرت اهداف شوم خود را دنبال می‌کند.
وی بیان کرد: امروز موج بیداری تمام کشورهای غربی را در بر گرفته که امید است موجب از بین رفتن طومار ظلم استکبارگران شود.
امروز صهیونیست جلوی چشم زنان و کودکان بیمارستان‌ها را بمباران می‌کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام جهان نیز از دور جنایت‌های او را نگاه می‌کنند، ادامه داد: ما باید در سرای دیگر پاسخ دهیم که برای یاری حق چه کرده‌ایم.
امید است در نهایت همه چیز به نفع جهان انسانیت به پایان برسد.
وی گفت: اسلام تنها مال یک کشور نیست و بلکه عدالت و دین برای همه است.
افراد با بصیرت باید جنایت‌های اسرائیل را برای مردم تبیین و در این زمینه روشنگری کنند و بدون پرسش از دین و مذهب هم، با وحدت در برابر دشمن بایستیم.
امام جمعه بیرجند گفت: ظلم به مردم فلسطین و لبنان منحصر به یک سال یا دو سال نیست بلکه از حدود 76 سال قبل تا به امروز صهیونیست در این مناطق جنایت و کشتار و اشتغالگری داشته‌اند و کشورهایی که در برابر جنایت‌ها سکوت می‌کنند نیز باید منتظر چنین روزی باشند.
انتهای پیام/253