خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دانشجویان دانشگاه «محقق اردبیلی» حمله رژیم صهیونیست را محکوم کرد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 15:52
اردبیل- بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به منطقه ضاحیه لبنان و شهادت شخصیت‌های برجسته از جمله «سیدحسن نصرالله» را محکوم کرد.
مقاومت،رژيم،صهيونيستي،لبنان،فلسطين،غاصب،اسلامي،اردبيلي،جنايا ...

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیر نظامیان در بیروت لبنان، حمایت قاطعانه خود را از جبهه مقاومت اعلام کرد.
متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)
جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کشتار غیر نظامیان در بیروت و منطقه ضاحیه همزمان با جنایات در غزه و مناطق اشغالی فلسطین بار دیگر اوج سفاکی و فساد این غده سرطانی را آشکار کرد.
سید و نماد مقاومت به شهدای مقاومت از صدر اسلام تاکنون پیوست و به زیارت شهیدان کربلا نائل گردید این شهید والا مقام از تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی (ره) بود که عمری را در مبارزه گذراند، شهید زیست و لحظه‌ای از آرزوی شهادت فاصله نگرفت.
تجربه مقاومت نشان داده هر بار رژیم صهیونیستی، رهبری از مقاومت را به شهادت رسانده است از خون مطهر وی رهبری قدرتمندتر پا به عرصه مبارزه گذاشته و نهضت فصلی جدید و جهشی بزرگ را تجربه کرده است، سنتی الهی که بی تردید ادامه خواهد یافت.
تردیدی نیست این فاجعه ننگین و پرده‌دری آشکار صهیونیست‌ها ناشی از بی عملی و سکوت مجامع و مراجع مؤثر بین‌المللی و به طور آشکار حمایت وقیحانه دولت منفور و ضد بشری ایالات متحده آمریکا از رژیم جعلی و جنایتکار اشغالگر فلسطین بوده و پایان بخشیدن به این ستمگری‌های قرون وسطایی نیازمند عزمی راسخ و اراده‌ای جهانی است که بیش از همه مدعیان حقوق بشر را مخاطب قرار می‌دهد.
بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی شهادت سید شهیدان جبهه مقاومت «سیدحسن نصرالله» دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی لبنان را محضر حضرت صاحب‌العصر و الزمان (عج)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، امت اسلامی و ملت‌های غیور لبنان و فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله)، دولت لبنان، خانواده آن شهید بزرگ، گروه‌های مقاومت و همه اجزای محور مقاومت، کلیه دولت‌ها و ملت‌های حامی آرمان فلسطین و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می‌گوید.
همچنین مجاهدان سنگر بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن محکوم کردن این جنایت‌های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت اعلام می‌دارد و با توجه به فرمایش امام امت، امام خامنه‌ای که فرمودند: حکم قطعی و شرعی و بر همه واجب است تلاش کنند فلسطین و مسجدالاقصی را به صاحبان اصلی آن برگردانند، در کنار سایر مبارزان مقاومت در نبرد با دشمنان اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزد و یقیناً با وعده الهی، حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد است و ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و محو آن از صفحه روزگار خواهیم بود.