خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع 50 هزار پاکت عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان اردبیلی - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 17:35
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 50 هزار پاکت عاطفه ها برای جمع آوری کمک های دانش آموزان خیر و والدین نیکوکار آنها در مدارس استان اردبیل توزیع شده است.
استان،مدارس،اردبيل،نيازمند،توزيع،نيكوكار

جلیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و با هدف جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای همنوعان نیازمند خود در مدارس استان برگزار می‌شود.
وی از توزیع 50 هزار پاکت عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: این پاکت‌ها توسط سازمان دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان سراسر استان توزیع شده است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده دانش‌آموزان نیکوکار در مدارس با تشخیص انجمن اولیا و مربیان صرف تأمین نیازهای ضروری دانش‌آموزان نیازمند در همان مدارس خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مراسم استانی شور عاطفه‌ها همزمان با سراسر استان، در کانون تربیتی شهید رجایی برگزار خواهد شد، افزود: کمک‌های نقدی دانش‌آموزان که در قالب پاکت‌ عاطفه‌ها خواهد بود در همان روز جمع‌آوری و توزیع خواهد شد.
قدیمی با اشاره به راه‌های الکترونیکی کمک به شور عاطفه‌ها خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #045*8877* و شماره کارت 6037997950030552 جهت شرکت در پویش «مشق همدلی» کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند اختصاص دهند.
انتهای پیام/132