خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهدای غریب در اسارت مازندران به 84 تن رسید

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 17:35
دبیر نخستین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت مازندران گفت: تعداد شهدای غریب در اسارت استان با شناسایی دو تن دیگر در روز گذشته به 84 تن رسید.
اسارت،غريب،شهداي،شهيد،اجلاسيه،ايثارگران،مازندران

جعفر مزیدها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از ساری با اشاره به برگزاری دومین کنگره 14 هزار و500 شهید مازندران در 12 مهرماه، اظهار داشت: نخستین اجلاسیه شهدای غریب در اسارت استان ذیل کنگره سرداران مازندران به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از آزادگان برگزار می‌شود.
وی اعلام کرد: سخنران این مراسم سعید اوحدی از آزادگان سرافراز، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
از پدران و مادران شهدای غریب اسارت و در نبود آنها از دیگر اعضای خانواده آنها دعوت شده است.
دبیر نخستین اجلاسیه شهدای غریب اسارت از شناسایی دو شهید غریب در اسارت دیگر استان مازندران در روز گذشته خبرداده و گفته که با این حساب، تعداد شهدای غریب اسارت دیار علویان که تاکنون شناسایی شدند، به 84 تن رسیده است.
مزیدها بیان کرد: اجرای سرود و تئاتر مقاومت، همچنین رونمایی از کتاب چهار جلدی فرهنگ‌نامه شهدای غریب اسارت با حضور دبیر کنگره شهدای غریب در اسارت کشور از دیگر برنامه‌هایی است که در این اجلاسیه برگزار می‌شود.
وی در پایان اعلام کرد: برگزاری این رویداد که برای نخستین‌بار با رویکرد مردمی‌سازی برنامه‌های مختص شهدا با نگاه مثبت سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از دوره رئیس جمهور شهید شکل گرفته است، از ساعت 9 تا 12 فردا سه‌شنبه 10 مهرماه در تالار مرکزی ساری محقق می‌شود.
انتهای پیام/