خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری رویداد جامع‌پرداز با محور هویت زن مسلمان - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 17:35
هجدهمین رویداد جامع پرداز با محوریت معرفی هویت زن مسلمان و خانواده سالم در اردبیل برگزار شد.
خانواده،فرزندآوري،ظرفيت،مسير،جوانان،تلاش،نظام،اردبيل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضوان باقلاچی در هجدهمین رویداد جامع‌پرداز با محوریت معرفی هویت زن مسلمان و خانواده سالم در اردبیل اظهار کرد: ما از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای ارتقای نظام خانواده و فرزندآوری استقبال می‌کنیم و بر این باوریم بهره‌گیری از این توان و ظرفیت می‌تواند در این مسیر ما را به موفقیت برساند.
وی تصریح کرد: ما امروز با سه موضوع هویت زن، جایگاه خانواده و حمایت از قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری روبه‌رو هستیم که باید در هر سه حوزه تلاش مضاعفی را برای تحقق برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام دهیم.
باید در این مسیر از ظرفیت سمن‌ها بیشترین بهره را برده تا شاهد اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری در بین خانواده‌ها باشیم که این امر می‌‌تواند به تحکیم بنیان خانواده نیز کمک کند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از ورزش و جوانان خواست با توجه به اینکه ورزش و جوانان بیشترین مجوز سازمان‌‌های مردم نهاد حوزه جوانان و خانواده را صادر می‌کند، باید با اعتماد به این مجموعه‌ها در مسیر اعتلای روزافزون این بخش تلاش کرده و بسترهای همراهی بیشتر این مجموعه‌ها را فراهم کنند.
وی هم‌افزایی، تعامل و انعقاد قرارداد بین گروه‌ها و نهادهای مختلف را در نقش‌آفرینی جوانان و تقویت نظام خانواده یادآور شد و افزود: با خلاقیت و اجرای برنامه‌های سودمند در این مسیر می‌توان از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد بیشتر بهره گرفته تا خانواده‌ها را به امر فرزندآوری و تربیت شایسته آنها ترغیب و تشویق کرد.
باقلاچی در ادامه خاطرنشان کرد: در قالب رویداد جامع پرداز تلاش بر این است تا بخش‌های مختلف نظام اجتماعی و خانوادگی مورد توجه قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر در تحکیم بنیان‌های این نظام توانمند تلاش مؤثری را انجام داده و در مناطق مختلف نیز بر این ظرفیت‌ها می‌توان بیش از هر زمان دیگر افزود.
انتهای پیام/131