خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیش‌بینی وضعیت هوای تهران تا پایان هفته

اعتماد | همه | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 17:52
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی از سه‌شنبه تا جمعه (۱۰ تا ۱۳ مهر) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وزش،باد،ابري،دماي،مهر،استان

کد خبر: 676657 | ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ ۱۷:۴۵:۴۰
برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، امروز (۹ مهر) قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در سطح استان با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات به‌ویژه از بعد از ظهر تا اواخر وقت بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بالادست احتمال بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
به گزارش ایسنا، از سه‌شنبه تا جمعه (۱۰ تا ۱۳ مهر) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
از بعد از ظهر چهارشنبه تا جمعه (۱۱ تا ۱۳ مهر) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد شدید، گاهی با خیزش گرد و خاک مورد انتظار خواهد بود.
از فردا تا چهارشنبه روند تدریجی افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
آسمان تهران فردا (۱۰ مهر) کمی ابری تا نیمه ابری با وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۱ مهر) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.