خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رئیس کمیسیون امنیت ملی: شکی نیست انتقام ایران از اسرائیل در زمان و مکانی مناسب گرفته می شود؛ انتظارات و توقعات مردم را باید محترم شمرد

اعتماد | همه | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 18:06
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: بدون شک انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد و هیچ خدشه‌‌ و شبهه‌ای در آن وارد نشده است.
ملي،امنيت،اسلامي،مطالبه،كميسيون،رئيس،ايران

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: توقعات مردم موضوعی است که باید آن را محترم شمرد زیرا مطالبه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، یک مطالبه مقدس است و نباید آن را نادیده گرفت.
کد خبر: 676654 | ۱۴۰۳/۰۷/۰۹ ۱۷:۵۹:۴۱
ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد و هیچ خدشه‌‌ و شبهه‌ای در آن وارد نشده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره مطالبات مردم برای تسریع در پاسخ ایران به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی اظهارکرد: انتظارات و توقعات مردم موضوعی است که باید آن را محترم شمرد زیرا مطالبه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، یک مطالبه مقدس است و نباید آن را نادیده گرفت.
وی افزود: در عین حال اما ایران اسلامی در طول تاریخ این موضوع را به اثبات رسانده است که پیرامون هر موضوعی به ویژه تحولات نظامی و امنیتی و دفاعی، از هیجان و اقداماتی که از رویکرد مدبرانه فاصله گرفته، پرهیز می‌کند.
ما همواره سعی کرده‌ایم که اقداماتمان مبتنی بر امنیت ملی، منافع ملی، قاطعانه و هوشمندانه باشد.
عزیزی ادامه داد: اگر تمام این مولفه‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرد، این امکان وجود دارد که برخی از مطالبات مردم از لحاظ زمانی با تاخیر و فاصله عملیاتی شود؛ اما این موضوع در راستای یک اقدام کیفی، بازدارنده و قاطعانه در راستای همان راهبردهاست؛ لذا نباید اینجوری فکر شود که اگر مطالبه‌ای با تدبیر و اقدام منطقی دنبال شود، به معنای بی توجهی به مطالبات مردم است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بدون شک انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد و هیچ خدشه‌‌ و شبهه‌ای در آن وارد نشده است؛ اما زمان، مکان و نوع اقدام را جمهوری اسلامی مشخص خواهد کرد.