خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور عراقچی در دفتر حزب الله لبنان در تهران

تسنیم | بین‌الملل | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 19:12
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشومان به دنبال شهادت سید حسن نصرالله، برای دیدار با عبدالله صفی الدین در دفتر حزب الله لبنان در تهران حضور پیدا کرد.
جنبش،لبنان،نصرالله،سيد،حسن،شهادت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بعدازظهر امروز دوشنبه عراقچی با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران با عبدالله صفی الدین، مسئول دفتر این جنبش دیدار و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.
جنبش حزب‌الله لبنان روز شنبه طی بیانیه‌ای از شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل خود در حمله روز جمعه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت خبر داد.
جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌ همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است.
این جنبش تاکید کرد: سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.
انتهای پیام/