خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رژیم غاصب اسرائیل به پایان خط رسیده است

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 19:30
بندرعباس- امام جمعه کیش گفت: اتفاقات اخیر لبنان و شهادت سید حسن نصرالله از استیصال رژیم صهیونیستی حکایت دارد و اینکه این رژیم به پایان خط رسیده است.
مقاومت،كيش،شهادت،نصرالله،آتش،سيدحسن،فرماندهان،تبريك،نخواهد_شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در مراسم تقدیر از آتش‌نشانان جزیره کیش که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش در پی جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: شهادت شهید سیدحسن نصرالله و یاران و فرماندهان مقاومت خسارت بزرگی به محور مقاومت وارد کرد اما حرکت مقاومت متوقف نخواهد شد و قوی‌تر از گذشته پیش خواهد رفت.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، گفت: حرکت مقاومت با شهادت این مجاهد بزرگ متوقف نخواهد شد.
امام جمعه کیش ابراز داشت: دشمنان با هرگونه تجهیزات و تسلیحاتی که داشته باشند و غزه و ضاحیه را با بمب‌های یک تنی آمریکایی بمباران کنند و فرماندهان مقاومت را به شهادت برسانند اما مادامی که خدا نخواهد؛ آنان موفق نخواهند شد و خداوند وعده پیروزی را به صالحان و مؤمنین داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: تلاش آتش نشانان با بیان یک کلمه و جمله قابل تقدیر نیست؛ از صمیم قلب از فداکاری‌ها، تلاش‌ها و پیگیری‌های شما بزرگواران و نیز عملکردتان تشکر می‌کنم.
امام جمعه کیش با بیان اینکه کیفیت خدمات رسانی آتش‌نشانان در کیش بسیار مطلوب است، گفت: با توجه به اینکه جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری کشور، سالیانه پذیرای شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است، ضرورت دارد که امکانات و تجهیزات اداره آتش نشانی خدمات ایمنی دهر چه سریع‌تر بروز رسانی شود.