خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وزیر کشور: خون شهید نیلفروشان نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 19:52
وزیر کشور تاکید کرد: خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.
نيلفروشان،مقاومت،شهيد،سردار،سرافراز،شهادت،عباس،فرعونيان،همرزمان

وزیر کشور در پیامی در پی شهادت سردار نیلفروشان تاکید کرد: خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.
اسکندر مومنی روز دوشنبه در این پیام افزود: سردار شهید عباس نیلفروشان قهرمانی بی ادعا، مجاهدی افتخارآفرین و ستاره‌ای درخشان در آسمان پاک مقاومت و از پیروان مکتب حاج قاسم بود.
وی اظهار داشت: این هم‌رزم قدیمی، عمر پربرکت خود را در جهاد و جست وجوی شهادت گذراند و با تربیت نسل‌های جدید، خود الهام بخش پویندگان این راه بود.
مومنی خاطرنشان کرد: این سردار سرافراز اسلام، بالاترین درجه سعادتمندی، یعنی شهادت را در تقابل با شریرترین موجودات عالم دریافت کرد.
خون شهدای مقاومت از جمله شهید نیلفروشان مولد حماسه‌های بزرگ‌تر و نویدبخش پیروزی‌های آینده بر فرعونیان زمان است.
وزیر کشور افزود: پیوستن سردار عباس نیلفروشان به کاروان یاران شهیدش و سید مقاومت را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده و همرزمان آن شهید سرافراز در جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
«سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در شامگاه جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.