خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز حراج 4 هزار میلیارد تومان کالا توسط سازمان اموال تملیکی

تسنیم | اقتصادی | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 19:53
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: جزئیات حدود 4000 میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.
مزايده،اموال،سازمان،دستگاه،فروش،تمليكي،اجتهادي

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به اینکه بالغ بر 107 دستگاه خودروی سواری، 232 دستگاه‌ ماشین آلات راهسازی، 50 دستگاه موتور سیکلت، چای و اقلامی همچون انواع لوازم خانگی و کالاهای سریع الفساد در مزایده این سازمان که از امروز آغاز شده، عرضه شده است، گفت: در مجموع اطلاعات و جزئیات حدود 4000 میلیارد تومان کالا برای فروش در سامانه ستاد الکترونیکی دولت بارگذاری شد.
اجتهادی در مورد فروش اموال و دارایی‌های شرکت کوروش کمپانی عنوان کرد:‌ از سوی مقام قضایی این اموال در اختیار سازمان قرار گرفته شده و پس از فروش به بالاترین قیمت در مزایده سراسری الکترونیکی، عوائد آن با نظر مقام قضایی به مالباختگان باز می‌گردد.
مدیرعامل سازمان یادآور شد:‌ پنج دستگاه خودرو و سایر اموال منقول به ارزش پایه کارشناسی حدود 40 میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.
لازم به ذکر است، مزایده شماره 283 اموال تملیکی از روز دوشنبه 9 مهر ماه آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد نسبت به شرکت در مزایده الکترونیک اقدام کنند.
انتهای پیام/