خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 09 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکلات حقوقی مؤسسات خیریه اردبیل رفع می‌شود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 19:53
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای رفع مشکلات حقوقی مؤسسات خیریه از تمامی ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم.
خيريه،اردبيل،مؤسسات،درمانگاه،حسيني،استان،جامعه،جوانمرد،سند،قضايي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد عصر دوشنبه در بازدید از درمانگاه خیریه حسینی اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای مفاد سند تحول و تعالی قوه قضائیه، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات مؤسسات خیریه به نیازمندان هستیم و امروز با حضور در درمانگاه خیریه حسینی اردبیل نسبت به رفع مشکلات این مؤسسه اقدام خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه تاکید دستگاه قضا در تحقق سند تحول و تعالی قوه قضائیه به استان‌ها نیز ابلاغ شده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با محوریت خدمات‌رسانی به مردم، تحقق این سند را در اردبیل تسریع کنیم.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با تقدیر از دست‌اندرکاران درمانگاه خیریه حسینی اردبیل گفت: دستگاه قضایی با حمایت قضایی از این‌گونه خدمات ارزشمند، آماده هرگونه همکاری در رفع مشکلات حقوقی مؤسسات خیریه با استفاده از ظرفیت‌های قانونی است.
جوانمرد با اشاره به اینکه اقدام درمانگاه خیریه حسینی اردبیل در یاری رساندن به قشر مستضعف جامعه ستودنی است، افزود: توسعه دامنه خدمات و ارتقای کیفی خدمات ارائه شده از سوی مؤسسات خیریه به نیازمندان لازم و ضروری است.
وی ضرورت توسعه و گسترش فعالیت مؤسسات خیریه و نهادهای مردم نهاد را با استقبال مردمی یادآور شد و خاطرنشان کرد: شرایط جامعه به گونه‌ای است که گسترش این فعالیت‌ها می‌تواند دغدغه و مشکلات گروه‌های مختلف جامعه را در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و همچنین امرار معاش فراهم کند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اضافه کرد: ظرفیت خوبی در استان اردبیل شکل گرفته تا مؤسسات خیریه بتوانند در ابعاد و حوزه های مختلف با بهره‌گیری از توان مردمی فعالیت کنند که قطعا گسترش این فعالیت‌ها می‌تواند آثار پرخیر و برکتی را برای گروه‌های آسیب‌پذیر و در معرض آسیب به همراه داشته باشد.
جوانمرد بیان کرد: باید این فعالیت‌ها در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار توسعه پیدا کند و مجموعه قضایی استان نیز در حد وسع و توان این نهادهای مدنی را حمایت می‌کند تا شرایط خوبی برای تقویت نظام همدلی و امور خیریه در جامعه فراهم آید.
انتهای پیام/132/