خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 21:52
برخی منابع خبری از تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.
رژيم،صهيونيستي،لبنان،جنگ،اشغالي،فلسطين،شمال،حملات

همزمان با انتشار اخباری درباره آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای یورش زمینی به خاک لبنان، برخی منابع خبری از تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.
به نقل از رسانه‌های فلسطین، برخی منابع محلی گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در حال تخلیه شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی است.
بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر اتوبوس‌هایی را به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی مرز لبنان، اعزام کرده است.
انتشار این خبر در حالی است که برخی رسانه‌ها نیز از ورود نیرو‌های کماندو رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به منظور فراهم کردن مقدمات آغاز حمله زمینی به این کشور خبر دادند.
پیش از این «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وجود شهادت صد‌ها غیرنظامی لبنانی و مجروح شدن هزاران غیرنظامی دیگر در حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی، مدعی شد که این جنگ، علیه حزب‌الله است و افزود: مرحله بعدی جنگ علیه حزب‌الله بزودی آغاز خواهد شد و این جنگ عامل مهمی در تغییر وضعیت امنیتی خواهد بود.
وی مدعی شد: این جنگ به ما کمک خواهد کرد تا بخش مهمی از اهداف جنگ یعنی بازگرداندن ساکنان (آواره صهیونیست) به خانه‌های خود (شمال اراضی اشغالی) را محقق کنیم.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده ای به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.
طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صد‌ها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.
حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روز‌ها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صد‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.
منبع: ایرنا