خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وحدت امت اسلامی باید در برابر جنایت‌ های اسراییل نمایان شود

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 09 مهر 1403 - 23:30
ارومیه - امام جمعه بوکان گفت: باید وحدت امت اسلامی بیش‌ازپیش در برابر جنایت‌های رژیم غاصب اسراییل نمایان شود.
غزه،صهيونيستي،لبنان،رژيم،سكوت،ماموستا،جنايات،احمدي

به گزارش خبرگزاری مهر، امام‌جمعه بوکان ضمن محکوم‌کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه و جنوب لبنان، با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن کریم بنی‌اسرائیل از مهم‌ترین دشمنان دین اسلام در طول تاریخ بوده هستند و خواهند بود، افزود: متأسفانه امروزه و در سکوت مجامع به‌اصطلاح حقوق بشر مردم بی‌گناه غزه و جنوب بیروت توسط خون‌خوارترین انسان‌ها و با حمایت دولت‌های غربی دارند سلاخی می‌شوند.
ماموستا ملأ عباس احمدی عنوان کرد: روزبه‌روز و در سکوت دولت‌های جهانی شاهد گسترش جنایات رژیم صهیونیستی هستیم که این امر نشان‌دهنده مرگ تمام نهادهای به‌اصطلاح حقوق بشری است.
وی اظهار کرد: جای بسی تأسف است که بعضی از دولت مردان امت اسلامی نیز به این سکوت و چشم‌پوشی از این جنایت‌های همه‌روزه است، ادامه داد: رژیم صهیونیستی نشان داده است که به هیچ یک از قوانین انسانی و بین‌المللی پایبند نیست و به‌راحتی در حال کشتار زنان و کودکان بی‌گناه در غزه و لبنان هستند.
امام‌جمعه بوکان عنوان کرد: طی یک سال گذشته بیش از ۴۵ هزار انسان بی‌گناه در غزه و هم اکنون در لبنان توسط رژیم صهیونیستی و با چراغ‌سبز آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سکوت مطلق کشورهای مرتجع منطقه شهید شدند و متأسفانه هنوز شاهد ادامه‌دار بودن این جنایت‌ها هستیم.
ماموستا احمدی اضافه کرد: اکنون باید وحدت امت اسلامی بیش‌ازپیش در برابر این جنایت‌ها نمایان شود که اگر این مهم اتفاق نیفتد قطعاً شاهد ادامه‌دار بودن این جنایت‌ها به‌صورت گسترده‌تر در غزه و لبنان خواهیم بود.
وی افزود: اکنون زمان آن رسیده که امت‌های اسلامی مجامع جهانی و بین‌المللی را وادار به واکنش علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی کنند و این مهم باید به یک مطالبه عمومی در تمام جهان اسلام تبدیل شود.
ماموستا احمدی اضافه کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان جنایات جنگی است که از سوی یک دیوانه صورت می‌گیرد؛ زیرا کشتار زنان و کودکان بی‌گناه هیچ‌گونه توجیهی ندارد.