خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زمان معرفی سرمربی جدید استقلال مشخص شد

اعتماد | همه | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 00:17
پس از پایان دیدار السد و استقلال شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی در حضور خبرنگاران حاضر در ورزشگاه اعلام کرده سرمربی جدید استقلال تا سه روز آینده اعلام خواهد شد.
استقلال،السد،تيم،آينده،بازي،هوادار،مصاف

کد خبر: 676723 | ۱۴۰۳/۰۷/۱۰ ۰۰:۱۵:۰۰
تیم استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ نخبگان آسیا با نتیجه دو بر صفر از تیم السد قطر شکست خورد.
این در حالی بود که در هفته‌های اخیر، هواداران استقلال به دلیل نتایج بد این تیم، خواستار اخراج جواد نکونام شدند که احتمال این می‌رفت پس از کسب نتیجه بد مقابل السد قطر، این اتفاق رخ دهد و اتفاقا همین هم شد.
به گزارش خبرورزشی، اما پس از پایان دیدار تیم‌های السد و استقلال شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه فرشید سمیعی مدیرعامل تیم استقلال پس از بازی برابر السد به خبرنگاران ایرانی حاضر در ورزشگاه جاسم بن حمد اعلام کرده تا ۳ روز آینده سرمربی جدید استقلال معرفی خواهد شد.
اما با وجود این نقل قول، احتمال دارد استقلال در مصاف هوادار با مربی موقت به میدان برود و انتخاب سرمربی خارجی جدید به هفته آینده موکول شود.
گفتنی است استقلال که بازی قبلی خود را مقابل پرسپولیس نیز واگذار کرده بود، شنبه آینده به مصاف هوادار می رود و پس از آن به دلیل فیفا دی، ۱۳ روز در لیگ برتر بازی ندارد.