خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۶ شهید در بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان در غزه

مشرق | بین‌الملل | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 05:52
منابع خبری بامداد امروز (سه‌شنبه) گزارش دادند که ۶ شهروند فلسطینی در بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان در شهر غزه به شهادت رسیده‌اند.
غزه،صهيونيستي،رژيم،نوار،جنگ،حماس

به گزارش مشرق از رسانه‌های فلسطینی، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در نوار غزه را بمباران کردند.
در این حمله که به مدرسه‌ای در محله «التفاح» در شرق شهر غزه انجام شد، ۶ شهروند به شهادت رسیدند.
پس از گذشت نزدیک به یک سال از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.
جنگ جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه دوازدهمین ماه خود را در حالی‌ سپری می‌کند که رژیم صهیونیستی و جنبش حماس با میانجیگری قطر و مصر و با حضور آمریکا از چند ماه پیش، مذاکرات غیرمستقیم و پر افت‌ و خیزی را برای دستیابی به توافق آغاز کردند اما تاکنون به علت کارشکنی تل آویو به نتیجه‌ای نرسیده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون به ۴۱ هزار و ۶۱۵ نفر و شمار مجروحان هم به ۹۶ هزار و ۳۵۹ نفر رسیده است.