خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جبهه مقاومت پاسخ قاطعانه‌ای به صهیونیست‌ها خواهد داد

مهر | سیاسی | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 08:12
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها بدانند که پاسخ محکم و قاطعانه‌ای را از طرف جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.
صهيونيستي،رژيم،لبنان،زرتشتيان،خصمانه،قاطعانه،آزار

بهشید برخوردار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حزب‌الله لبنان همچنان قدرتمند پیش خواهد رفت، اظهار کرد: با وجود آنکه رژیم صهیونیستی، دبیرکل حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند، اما آنان باید بدانند که جبهه مقاومت از پای نمی‌نشیند و همچنان مقتدرانه به راه خود ادامه می‌دهد تا به پیروزی کامل برسد.
نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما مطمئنیم که پیروزی از آنِ مردم مظلوم و مقاوم غزه، فلسطین و لبنان خواهد بود، چرا که اشوزرتشت در گات‌ها (هات ۴۶ بند ۸) می‌فرمایند: کسی که در پی تباهی دیگران بر می‌آید، بدی و آزار او به خودش برمی‌گردد و همچنین برابر قانون اهورامزدا، خوشبختی از بدکاران و آزار رسانندگان دور خواهد ماند.
نماینده زرتشتیان در مجلس در ادامه‎ گفت: باید با رژیم صهیونیستی قاطعانه برخورد کرد و همه کشورهای آزادی‌خواه جهان باید به پا خیزند و جلوی اقدامات خصمانه اسرائیل را بگیرند.
برخوردار بیان کرد: متأسفانه هنوز آن طور که باید و شاید مجامع بین‌المللی واکنش و پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی نداده‌اند، البته صهیونیست‌ها بدانند که پاسخ محکم و قاطعانه را از طرف جبهه مقاومت دریافت خواهند کرد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی بسیاری از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و بحث انسانیت مطرح است، همه کشورها باید در مقابل این اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی بایستند و کاری کنند که باعث عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی و آتش بس در منطقه شوند و نگذارند دامنه جنگ بیش از این گسترش یابد.