خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملکرد دستگاه های اجرایی فیروزکوه زیر ذره‌بین بازرسی قرار دارد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 08:24
فیروزکوه- رئیس اداره بازرسی، مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری فیروزکوه گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی فیروزکوه زیر ذره‌بین بازرسی قرار دارد.
عملكرد،سرخابي،ادارات،بازرسي،ارزيابي

به گزارش خبرنگار مهر، افسانه سرخابی صبح سه شنبه در بازدید از ادارات فیروزکوه گفت: حسب دستور فرماندار، بازدید از اصناف و دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مشکلات مردم و ارزیابی عملکرد آنهاست تا آنهایی که عملکرد خوبی دارند تشویق و کسانی که احیاناً کوتاهی کنند و عملکرد خوبی ندارند برخورد کنیم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما بازرسی و انعکاس مشکلات به فرماندار است افزود: ادارات شهرستان باید بیشتر از استان در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
سرخابی گفت: وقتی ما به عنوان مسؤول اعلام می‌کنیم خدمتگذار مردم هستیم باید آن را نه در لفظ بلکه در عمل نشان دهیم و این خدمت را خود مردم با رضایت احساس کنند.
رئیس ارزیابی عملکرد بازرسی و امور حقوقی فرمانداری فیروزکوه، ارتباط خوب با مردم و انجام امور مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن را از شاخص‌های بازرسی عنوان کرد و گفت: نباید فرآیند پرونده‌ای در ادارات به طول انجامد.‌
سرخابی بیان کرد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در پنج شاخص و چندین گرایش ارزیابی می‌کنیم و این دستورالعمل را به آنها قبلاً اعلام کردیم.