خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت انتقام سخت از اسرائیل جنایتکار

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:30
تبریز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر ضرورت انتقام سخت از اسرائیل جنایتکار برای ترورهای اخیر و جنایت های این رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
برگزار،نصرالله،شهداي،محور،مقاومت،سيد،حسن

حجت‌الاسلام میکائیل اسکندری در گفت‌وگو با مهر ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: همانطور که می‌دانید ایران اسلامی در عزا و ماتم سید حسن نصرالله است و آذربایجان شرقی، استان اولین‌ها در اجتماعات اقشار و تجمعات صنفی در محکومیت رژیم منحوس اسرائیل و حمایت از مردم لبنان و فلسطین بوده است.
وی ادامه داد: تشییع شهدای محور مقاومت سید حسن نصرالله روز چهارشنبه در کشور ما برگزار می‌شود ولی بنابه برخی ملاحظات برنامه تشییع شهدای محور مقاومت امروز در تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه باحضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و اقشار مختلف مردم روز سه‌شنبه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود و از همه امت حزب الله درخواست می‌کنیم حضور داشته باشند.
اسکندری خاطرنشان کرد: این برنامه جهت ادای دین به شهدای محور مقاومت و اعلام تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی و همبستگی و حمایت از مردم لبنان و فلسطین برگزار می‌شود و سخنران اصلی آن حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا است.