خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۲هزار کودک نوشت افزار دریافت کردند/فعالیت ۱۲۹پایگاه نیکوکاری

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:41
سنندج- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان: با همت خیرین و مسوولان ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند نوشت افزار دریافت کردند.
نيكوكاري،طوسي،پايگاه،نيازمند،خيرين،زنگ،امداد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی صبح سه شنبه در مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها و جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند که در دبستان هیأت امنایی جام جم برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله کمیته امداد خمینی در آستانه بازگشایی مدارس با همکاری مردم و مسئولین اقدام به برپایی جشن عاطفه‌ها می‌کند.
وی افزود: این اقدام در راستای ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و پوشش بخشی از نیازمندی‌های کودکان است که با استفاده از ظرفیت بزرگ خیرین انجام می‌شود.
طوسی تاکید کرد: در استان کردستان ۱۲۹ پایگاه اصلی نیکوکاری داریم و حدود ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: امسال نیز ۱۲۵ پایگاه در مراکز نیکوکاری مؤسسات و مصلی‌های نماز جمعه برپا شد و در هفته پایانی شهریور پایگاه کمک‌های مردمی دایر شد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان عنوان کرد: امروز نیز در سطح مدارس برخوردار زنگ عاطفه‌ها اجرا شده است تا کمک‌هایی برای کودکان نیازمند جمع آوری شود.
وی تاکید کرد: همچنین امسال پنج میلیارد جمع آوری شده و برای ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند نوشت افزار تهیه و توزیع شد.
طوسی خاطر نشان کرد: امید داریم امسال هم به همت مردم و خیرین این کمک‌ها رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.