خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ضرورت تبیین اهداف برگزاری اجلاس وزرای گردشگری عضو «ACD» در یزد

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:41
یزد-استانداریزد ازرسانه‌ها به عنوان قلب و روح اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو «ACD» نام برد و گفت: قرارگیری یزد در تیتر اول رسانه‌های دنیا دستاورد بزرگی است که باید به بهترین نحو استفاده شود
گردشگري،يزد،وزراي،اجلاس،كشورهاي،عضو،گفتگوي،مجمع،آسيا

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی در نشست بررسی مسائل مربوط به «برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در یزد»، از مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اتاق بازرگانی استان یزد برای انجام اقدامات دقیق و پیگیری‌های مجدانه در راستای برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) قدردانی کرد.
مهران فاطمی با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن مصوبات نشست‌های اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) گفت: تبیین ادبیات، اهداف و ضرورت برگزاری این رویداد در جوامع محلی و جهانشهر یزد در دستور کار صدا و سیمای مرکز یزد قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در صورت عدم تبیین و درک صحیح جامعه و رسانه‌ها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، افزود: این تبیین‌ها باید در بازه مقابله با ایران هراسی و نیز آثار فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن برای یزد باشد.
استاندار یزد با تاکید بر اینکه از این رویداد باید به عنوان ابزاری برای رونق گردشگری استان استفاده شود، تصریح کرد: صنعت گردشگری در صورت پیگیری صحیح و اصولی کلید حل بسیاری از مشکلات و مسائل استان و عامل وفاق و نزدیکی ملت‌ها است.
وی از رسانه‌ها به عنوان قلب و روح اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو ACD، نام برد و گفت: قرارگیری یزد در تیتر اول رسانه‌های دنیا آورده بزرگی برای استان است، از این رو بهره‌گیری از این ظرفیت در دستور کار دبیرخانه این رویداد قرار گیرد.
فاطمی در پایان با قدردانی از اقدامات شهرداری یزد در راستای پاکیزگی و نظافت شهر خاطرنشان کرد: در همین راستا زیباسازی و فضاسازی مسیر تردد میهمانان اجلاس وزرای گردشگری کشورهای (ACD) از فرودگاه تا محل اسکان مورد توجه ویژه قرار گیرد.