خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

به ۸۳۰ هزار دانش آموز در کمیته امداد بسته تحصیلی اهدا شد

مهر | اجتماعی و حوادث | سه شنبه، 10 مهر 1403 - 10:46
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: در کمیته امداد ۸۳۰ هزار دانش‌آموز داریم که با همت خیرین توانسته‌ایم بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر را تقدیم آنها کنیم.
امداد،كميته،آموزان،دانش،صباغيان،عهد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم جشن عاطفه‌ها که صبح امروز در مدرسه شاهد حضرت زینب برگزار شد جعفر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد به دو دلیل وارد موضوع شور عاطفه‌ها شد، اول به خاطر تأمین مایحتاج دانش‌آموزان، دوم آنکه زمینه تحصیل و ارتقای دانش آموزان را فراهم کنیم چرا که دانش آموزان آینده ساز جامعه هستند.
وی افزود: در کمیته امداد ۸۳۰ هزار دانش‌آموز داریم که امسال با همت خیرین توانسته‌ایم بسته‌های لوازم‌التحریر و پوشاک و کیف تقدیم دانش‌آموزان کنیم و امروز هم به‌صورت همزمان در سراسر کشور این کار در حال انجام است.
صباغیان گفت: ما از آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی که همواره در کنار کمیته امداد بوده‌اند تشکر می‌کنم.
قائم مقام کمیته امداد امام خطاب به دانش آموزان گفت: با هم عهد می‌بندیم که ما در کمیته امداد و دوستان ما در سازمان دانش‌آموزی و هم وزارت آموزش و پرورش همه تلاش می‌کنیم تا محرومیت‌ها برطرف شود و زمینه تحصیل شما فراهم شود.
شما دانش‌آموزان هم با شهدا عهد ببندید که به جهت پیروی از خون شهدا و پیروی از جبهه مقاومت خوب درس بخوانید و تکالیف خود را خوب انجام دهید.